Wednesday 21 September 2011

updated bloger merapu haku..yeap yeahhhh haha

hahhaa...da lama aku x update belog aku yg merapo+meroyan kan hahah...now aku mish at blog aku..bkn x nk update tp ada mslh teknikal wink2x..jgn mara no ...
hri ni aku nk update sal pixca aku yg meroyan sbb kebosanan..
hahah..nk tgk?????
ce tekan button ke bawah g..
cikit g
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
lg ckit hahahha...
ok cak...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


hahah...sengal..muka burok!!!!
 
 

macam mata hantu...







kiss 4 u my sayang..aliff ahmed b.basheer ahmed..muahh900x


ok ckp la tu..x ley ltk byk2..bahaya hahahah..if x 
suke jgn tgkok hahah...
p/s:saya suke update apew yg sya nk n apew yg saya suke?if kau kisah ada aku kisah..lantak hang la noe..kah2..jgn marah...ok challo bette...muahahah 

No comments:

Post a Comment